A JalTestről bővebben

Kutatás, fejlesztés és innováció azon alap értékek, amire a COJALI épült. Ez tette lehetővé, hogy minden tervezés és elgondolás végül egy termékké álljon össze, a hűtőventillátoroktól, elektro-pneumatikus vezérlésű szelepeken át az automata szintezők és diagnosztikai egységeken át. Ez a fejlődés tette lehetővé, hogy ezen alkatrészek és kiegészítők minden része itt a COJALI-nál kerülhessen kifejlesztésre majd végül legyártásra.

A JalTestről bővebben

A COJALI csoport több egységből áll, amik különböző csoportokra sorolhatóak:

  • Egyesek a gyártásra fókuszálnak, úgy mint automatizált gyártósorok a hűtés illetve fékrendszerek alkatrészeinek, laboratórium az elektromos egységes részére, diagnosztikai előkészítő egység
  • Más egységek kizárólag a minőség-ellenőrzés funkcióját töltik be. Itt kerül bevizsgálásra a nyersanyag ugyanúgy, mint a végtermék. Szelepek, szervokuplung, fék rendszerek, automatikus szintezők valamint a JALTEST diagnosztika helyes működését tesztelő bemutató padok, ECU szimulációk helyes működését is itt ellenőrzik.

 

A COJALI, mint szolgáltató

 A felismerés gyorsan jött, hogy a gyártás mellett szükség van az ügyfelek gyors és szakszerű kiszolgálására, hogy azok a legmegfelelőbb információkat kapják a megvásárolt termékekről. A diagnosztika szempontjából ez kritikus, hiszen például egy kamion esetében a hibajavítás során egy rossz nyom, vagy ötlet bizony nagyon költséges hiba lehet nem is beszélve az így keletkezett időveszteségről. Kiépítésre került egy szakszerű, mérnökökből álló gárda, akik nem csak szakmai múltjuk, de a fejlesztésben részt vállat szerepük miatt is komoly segítséget jelentenek az ügyfeleknek.

Tréning:

A COJALI kifejlesztett egy tanterembe szánt oktatás sorozatot, ami magában foglal elméleti és gyakorlati oktatást is. Egy olyan kurzus összeállítása volt a cél, melynek személtet és bemutat minden szükséges képességet, amely fontos lehet a mai technológiákból adódó problémák hatékony leküzdésére. Ezen problémák közt megtalálhatunk olyan diagnosztizált problémákat, mint az elektromos rendszerek hibái, pneumatikus hibák, motorvezérlő hibák, retarderek vagy akár a sebváltó hibája.

Technikai Segítség:

Egy nagy létszámú csoport várja a hívásokat és üzeneteket az ügyfelek részéről annak érdekében, hogy egyes problémák megértését és javítását a lehető legmegfelelőbb mód segítsék.

Ügyfélszolgálat:

A telefonos segítség illetve a úton/helyszínen lévőknek nyújtott segítség két különböző típusú lehetőség, amit a COJALI csoport kínál. Mindkét esetben eltérő út vezet a sikerhez, tekintve az információ elemzés, diagnosztizálás illetve a szervízelési javaslatokat annak érdekében, hogy a vevő a legmegfelelőbb kiszolgálásban részesüljön.

JalTest hivatalos szervizek:

Az egyelőre csak Spanyolországban működő csoport tagjai a hivatalos tréninget elvégző szervizekből kerül ki. Ezen csoport a piacon fellelhető egyik legátfogóbb tudással rendelkeznek, amire a JalTest által kifejlesztett speciális tréningek során tesznek szert. Jelenleg az egyik legnagyobb Spanyol szervizeket tömörítő csoportot alkotják.

 

 

 

 

Vissza